آموزش

روش درست شستوشوی ماگ چاپی

mocgallery

چاپ روی لیوان یا چاپ روی ماگ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هدایایی است که می توانید برای عزیزان خود تهیه کنید. جذابیت، سادگی و در عین حال تأثیرگذاری و ماندگاری بالای این نوع لیوان ها (ماگ) به قدری است که امروزه بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر نیز با درج لوگو شرکت خود بر روی آنها به برندسازی و تبلیغات می پردازد. چاپ روی ماگ به دلیل خلاقانه بودن و همیشه در دسترس بودن آنها و جنبه کاملا کاربردی که دارند باعث شده تبلیغات و یا عکس آنها روی ذهن مخاطب یا عزیزان شما ماندگار شوند.

از آنجا که چاپ بر روی سطح لیوان به وسیله اعمال حرارت صورت می پذیرد قرار دادن لیوان داخل ماشین ظرف شویی موجب می شود که به مرور زمان طرح روی آن محو شود (به علت پاشش آب با دمای بالا) به همین خاطر به هیج وجه از ماشین ظرفشویی برای شستوشوی ماگ چاپی استفاده نکنید.
چاپ بر روی یک لایه خیلی نازک بر سطح ماگ صورت میگیرد و هیچ لایه محافظی برای آن وجود ندارد پس بهتر است برای شستوشو از اسکاج و سیم ظرفشویی استفاده نشود چون موجب ایجاد خط و خش روی سطح چاپ خورده می شوند، بهترین روش برای شستوشو استفاده از اسفنج و مایع ظرفشویی می باشد .
نکته: برای شستن داخل ماگ محدودیتی وجود ندارد و رعایت مورد فوق فقط برای سطح چاپ خورده ماگ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید